ASTRA maso, s.r.o.
Dr. M. Horákové 1559, 504 01 Nový Bydžov
Kontakt
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky eshopu
I. Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky se vztahují na služby poskytované podnikatelům internetovým obchodem provozovaným firmou ASTRA maso s.r.o. se sídlem: Nový Bydžov, Dr.M.Horákové 1559, PSČ 504 01, IČ: 03673189, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Hradci Králové (dále jen „dodavatel“).
- Kontaktní údaje:
Adresa: Dr.M.Horákové 1559, 504 01 Nový Bydžov
E-mail: obchod@astra-maso.cz
Telefon: 495 493 451, 774 577 864, Pernamentní záznamník 499 599 626 - Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluv uzavíraných dodavatelem s odběrateli při prodeji masných a jiných potravinářských výrobků. Dodavatel si vyhrazuje právo změny těchto obchodních podmínek. Každá změna obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem jejich zveřejnění na stránkách dodavatele a vztahuje se zásadně na smlouvy uzavřené po nabytí jejich účinnosti.
II. Uzavření smlouvy
- K objednání zboží slouží elektronický formulář na stránkách dodavatele: www.damenakup.cz (dále jen „objednávka“). Pro řádné podání objednávky je třeba se přihlásit zadáním Vašeho uživatelského jména a hesla. Vaše přihlašovací údaje získáte pouze o svého obchodního zástupce. Systém po přihlášení zákazníka zobrazí Vaši cenovou hladinu, platné akce a individuální ceny. Systém vybere navíc z těchto cen vždy tu nejnižší. Bez přihlášení se zobrazuje pouze základní ceník!!! Objednávky se načítají do fakturačního systému automaticky a nelze je opravovat!! Odběratel má možnost vytisknout si pro svoji potřebu odeslanou objednávku.
- Odesláním objednávky odběratel potvrzuje závaznost objednávky a dále to, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi. Po odeslání objednávky se odběrateli automaticky zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému (potvrzení objednávky).
- Po zařazení objednávky do objednávkového systému obdrží odběratel od dodavatele na elektronickou adresu, uvedenou v objednávce, závaznou objednávku potvrzenou dodavatelem. Okamžik doručení závazné objednávky potvrzené dodavatelem se považuje za uzavření smlouvy.
- Pokud se zákazníkovi nezobrazí informace o zařazení objednávky do objednávkového systému nebo pokud ve stanovené lhůtě není zákazníkovi doručen objednávka potvrzená dodavatelem, je třeba, aby odběratel kontaktoval dodavatele obratem telefonicky na číslo: 495 493 451, 774 577 864.
- Poté, co odběratel obdrží objednávku potvrzenou dodavatelem, obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno.
- Dodavatel si vyhrazuje právo v odůvodněných případech před odesláním potvrzení objednávky kontaktovat odběratele telefonicky na telefonní číslo, které odběratel uvedl v objednávce.
- Vlastnické právo k objednanému zboží přechází z dodavatele na odběratele zaplacením kupní ceny a převzetím zboží.
III. Zrušení a změna objednávky
- Objednatel může zrušit nebo změnit svojí objednávku pouze před tím, než obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno. Taková zrušení nebo změna objednávky nejsou spojeny se žádnými sankcemi k tíži odběratele.
- Zrušení nebo změna objednávky poté, co odběratel obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno, jsou vyloučeny.
- V případě, že odběratel veškeré objednané a dodané zboží nepřevezme bez toho, že by došlo k platnému zrušení nebo změně objednávky, je odběratel povinen uhradit dodavateli smluvní pokutu ve výši 30% ceny dodávaného zboží. Odběratelem nepřevzaté zboží bude odběrateli dodáno znovu jen na jeho výslovnou žádost.
IV. Cena zboží
- Veškeré ceny zboží, uváděné na stránkách dodavatele, jsou uváděny bez DPH i včetně DPH s tím, že odchylky minus/plus 10% v závislosti na váze zboží. Odesláním objednávky vyjadřuje odběratel svůj souhlas s cenou.
- Po uzavření smlouvy jsou tyto ceny neměnné a pro obě strany závazné.
- Balné a přepravné jsou poskytovány odběrateli zdarma.
V. Termín dodání
- Odběratel si ve své objednávce zvolí časový úsek pracovního dne, ve kterém má být zboží dodáno. Odběratel může v poznámce na objednávce uvést i jiný pracovní den dodání zboží než nejblíže možný.
- U některých druhů zboží je v nabídce dodavatele vyznačeno, že takové zboží lze dodat až po uplynutí stanovené doby, která je potřebná pro jeho zpracování. V takovém případě bude zboží odběrateli dodáno nejbližší pracovní den po uplynutí takto stanovené doby.
VI. Způsob dodání zboží
- Odběratel si může objednané zboží osobně převzít na velkoobchodním skladě dodavatele nebo mu bude dodáno na adresu uvedenou v objednávce.
- Pokud si odběratel zvolí osobní převzetí zboží, může tak učinit na velkoobchodním skladě dodavatele na adrese: Dr. Milady Horákové 1559, 504 01 Nový Bydžov, a to v pondělí až pátek v době od 6.00 hodin do 14.00 hodin.
- Přepravu zboží zajišťuje dodavatel vlastními k tomu účelu upravenými vozy. Prodávající se zavazuje odběrateli zabalit objednané zboží pro přepravu způsobem, aby nedošlo k jeho poškození.
- Při předání zboží obdrží odběratel od oprávněného pracovníka dodavatele fakturu či dodací list. Tyto doklady obsahují všechny potřebné informace o podmínkách pro skladování zboží a o době spotřeby zboží.
- Při předání zboží je odběratel ve vlastním zájmu povinen překontrolovat, zda obal zboží není porušen, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození zboží a zda váha zboží odpovídá váze zboží uvedené na faktuře či dodacím listu.
VII. Způsob platby za zboží
- Dodané zboží hradí odběratel oprávněnému pracovníku dodavatele při dodání zboží buď v hotovosti či stravenkami, a to oproti předání faktury či dodacího listu s potvrzením dodavatele o zaplacení.
- V případě, kdy objednávky odběratele za dobu uplynulých šesti posledních měsíců dosáhnou v průměru částky 100.000 Kč (včetně DPH) měsíčně nebo v případě, kdy odběratel v kalendářním měsíci odebere zboží na základě nejméně 20 objednávek, z nichž každá dosáhne hodnoty nejméně 3.000 Kč (včetně DPH) a současně není v prodlení s úhradou předcházejících faktur, má možnost požádat dodavatele o platbu za zboží na základě konkrétní objednávky bankovním převodem tak, že tento způsob platby zvolí ve své objednávce. V případě, že dodavatel schválí dodání zboží na základě objednávky odběratele převodem a toto schválení zašle odběrateli, obdrží odběratel při dodání zboží fakturu se splatností min.14 dnů. Úrok z prodlení pro případ prodlení s úhradou faktury po dobu prvých patnácti dnů prodlení činí 0,5% z dlužné částky za každý i započatý kalendářní den prodlení. Úrok z prodlení pro případ prodlení s úhradou faktury za šestnáctý a každý další den prodlení činí 1% z dlužné částky za každý i započatý kalendářní den prodlení.
VIII. Ochrana osobních dat
- Zákazník odesláním objednávky vyjadřuje souhlas s poskytnutím osobních dat nutných pro zajištění plnění objednávky a následnou fakturaci a případné řešení reklamací. V případě obchodování s právnickou osobou jde o kontaktní informace o osobách, se kterými komunikujeme na straně zákazníka. V případě fyzických osob jde o osobní údaje firmy – fyzické osoby. Fakturační údaje necháváme v evidenci povinných 10 let.